22 Haziran 2008 Pazar

Aklıma bişey geldi.

Hep birlikte paylaşımlarımızı bir blogta toplayabilmemiz için bu bloğu açmayı düşündüm.
Bloğa yazı eklemek isteyen arkadaşlarımı bloğa davet ediyorum. Yazı ekleyebilmek için e-posta [mail] adresinizi buraya yollamanız yeterli. Arkasından ben size davetiye yollayacağım, yolladığım davetiyeyi kabul ederek bloğa yazı eklemeye başlayabilirsiniz. Topluca arkadaşlarımın yazılarını paylaşabilmesi için düşündüm.

İçeriği;
Bütün arkadaşlarla paylaşmak istediğiniz özel ve güzel şeyleri yazabilirsiniz.Örneğin doğum günü olur, gezdiğiniz gördüğünüz yerlerin resimleri-kendinizce oraların tanıtımı, çocuklarınızın güzel anları, bir konu hakkında sorularınız, çeşitli güzel sözleri-yazıları burada paylaşabilirsiniz.

Amacımız grup oluşturarak fikir birliği ve arkadaşlığımızı ilerletmek.
İlgi olursa şayet farklı konular içinde böyle bir blog açabiliriz.

Haydi arkadaşlar üyeliğinizi ve bloğumuza yazınızı bekliyorum.
İsterseniz bir anket açıp isminide uygun bişey bulabiliriz.
Hepinizi bekliyorum.

Sevgilerimle...

20 yorum:

hulela dedi ki...

hayırlı olsun güzel fikir paylaşımın her türlüsü güzel

belguzaranne dedi ki...

gunaydın canımiyi fıkırelımızden geldığınce yazarız

dantelistan dedi ki...

merhaba blogunuz hayırlı olsun yazlık boleronun yakın cekimini istemişsiniz blogcudaki blogumda yayınladım alabilirsiniz iyi akşamlar

Adsız dedi ki...

Neşeli bir pazar günü dilerim arkadaşıma.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Slm. Nasılsınız? İyi geceler.

ŞAİRANE dedi ki...

iyi akşamlar dilerim arkadaşım nasılsınız umarım akşamın bu saatlerini gönlünüzce geçiriyorsunuzdur. Blogcudaki sorunlar devam ettiği için keyfim oldukça kaçmıştı dünden beri uğraştığım bu bloğumla sizlere merhaba dedim. Artık burayı kullanacağım ve sizlere bir sorun olmadıkça burdan ziyaretlere geleceğim. herşey gönlünüzce olsun görüşmek üzere . sağlıklı ve mutlu bir hafta dileklerimle

ŞAİRANE dedi ki...

♥ Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.UNUTULMADIN! Sevgili arkadaşıma iyi akşamlar ve sevgilerimle

Adsız dedi ki...

İyi geceler dilerim arkadaşıma.:)

Adsız dedi ki...

slm.İyi geceler.:)

Hoby Evi dedi ki...

canım çok sevindim blogspota geçmenize hayırlı olsun diyorum görüşmek dileğiyle sevgiler
yuxelce.blogspot.com

Adsız dedi ki...

dın arkadaşım güzelll bir gün dilerim

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayırlı Günler Bu Günlerin Feyzi Üzerinize Rahmeti Gaçmişinize Bereketi Evinize Nuru Ahiretinize Sıcaklığı Yuvanıza Dolsun Kandiliniz Mübarek Olsun Sevgi ve Saygılarımla

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
BENDE ATATÜRKÇÜYÜM
ÜLKEMİ BAYRAĞIMI SEVİYORUM
VE ULUSALCIYIM ABD VE AB YE HAYIR
TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE
BENİDE TUTUKLASINLAR

GÜNAHA DAVET

Varsa bir yerde gÜnaha davet
Sakın ola ki etme icabet
Haramla dolu olan ziyafet
Getirir başa binbir felaket

Alıntı:Timur İlikan
http://www.siirci.net/siir.php?kid=11

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.net/blog

Adsız dedi ki...

http://img388.imageshack.us/img388/1823/h22st9.jpg

Adsız dedi ki...

Bu güzel gecelerin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretinize, sıcaklığı yuvanıza dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

Adsız dedi ki...

kandilin kutlu olsun

Adsız dedi ki...

kandilin kutlu olsun

Adsız dedi ki...

canım dün blogcu açılmadı bu adresinide bulamadım
hayırlı kandiller diliyorum geçde olsa rabbim dualarını kabul eylesin sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba ! Kalbinizdeki neşe ve sevinç yüzünüze yansısın.İyi Bir Cumartesi akşamı dilerim.Sevgiler.

ŞAİRANE dedi ki...

DOSTLUK YÜREKLERDE GİZLİDİR, HAYAT MESAFELERDE. HAYAT MESAFELERDE SEVGİYE DAİMA MALUKTUR, DOST CANDIR, CANANDIR. HİÇ BEKLENMEDİK ANDA YANINDA OLANDIR. SEVGİLİ DOSTUMA İYİ AKŞAMLAR DİLEKLERİMLE...

Adsız dedi ki...

Güzelliklerle dolu bir hafta dilerim.Sevgiler.:)